2024.11.20 (수)

  • 흐림동두천 3.2℃
  • 구름조금강릉 11.4℃
  • 흐림서울 6.3℃
  • 구름많음대전 6.3℃
  • 구름조금대구 9.2℃
  • 맑음울산 10.7℃
  • 구름조금광주 9.5℃
  • 맑음부산 12.4℃
  • 맑음고창 8.3℃
  • 제주 11.8℃
  • 흐림강화 5.3℃
  • 구름많음보은 4.0℃
  • 맑음금산 4.7℃
  • 흐림강진군 10.6℃
  • 구름많음경주시 9.7℃
  • 구름많음거제 11.6℃
기상청 제공
배너

트럼프 대통령에게 보내는 편지

- '크리스마스의 기적' 장진호전투 및 흥남철수작전 70주년 기념식 개최
- 12월 11일(금) 오전 11시, 인천 자유공원 내 맥아더동상 앞




아래의 편지는 '크리스마스의 기적' 장진호전투 및 흥남철수작전 70주년 기념식에 트럼프 대통령을 초청하기 위해서 백악관에 보낸 초청장 한글 원문입니다. 이 편지는 10월 7일에 작성되어 미국의 장진호전투기념단체를 통해서 백악관에 전달되었습니다.  


2020년 12월 11일 오전11시, ‘크리스마스의 기적’, 장진호전투70주년기념식이 인천에서 개최됩니다.
 
트럼프 대통령님 두 번째 임기는 러시아, 이란, 중국, 북한으로부터 위협 받고 있는 모든 자유진영 국가의 국민들에게 큰 희망의 등불이 될 것입니다. 또 국제공산주의 세력들을 박멸하라는 하나님의 명령이기도 합니다.

한국인들은 사탄에게 사로잡혀 있던 한반도를 구원하기 위해서 보내 주신 4,300여명의 위대한 미국, 영국, 호주, 캐나다 선교사들의 헌신에 대해서 항상 감사하고 있습니다. 

또 한국전 당시 1,789,000명의 미군이 참전하여 54,246명의 젊은 영혼들이 하나님 품으로 되돌아갔습니다. 이에 많은 한국민들은 내 자식들이 전사한 것과 같은 아픔을 느끼고 있습니다.
  
미군이 대한민국을 지켜 준 사실과 파괴되었던 한국을 복구하는데 670억 달러의 미국 세금을 사용하도록 허락해 주신 모든 미국인들에게 다시 한 번 감사의 말씀을 드립니다. 한국전 직후, 미국의 교회들은 모든 것이 파괴된 한국에서 고통 받고 있는 ‘하나님의 자녀’들을 구원하기 위해서 막대한 양의 구호물자들을 보내 주셨습니다. 모든 미국 교회 관계자분들에게도 다시 한 번 감사드립니다.

저희는 이러한 미국인들의 숭고한 희생정신을 기리고 미래 세대에게 교육시켜 한미동맹을 더욱 빛내고자 노력하는 한국의 평범한 국민들입니다.

저희는 미 해병대와 한국군이 중공군에 맞서 싸운 ‘장진호전투’와 미군들이 모든 군수물자를 버리고 'MEREDITH VICTORY'등 여러 선박에 약 10만 여명의 북한 주민들을 태워 거제도로 무사히 철수시킨 ‘크리스마스의 기적’이라 불리는 ‘흥남철수 작전’을 기념하는 행사를 2020년 12월 11일 오전  11시에, 대한민국 인천의 ‘자유의 공원’ 안에 있는 맥아더장군 동상 앞에서 개최하고자 합니다. 

맥아더 장군은 한국전 당시 성공확률이 1/5,000에 불과하였던 인천상륙작전을 성공시켜서 국제공산주의 세력들의 침공으로부터 자유세계를 구해낸 ‘영웅’입니다. 그리고 ‘자유의 공원’에는 ‘한미수교 100주년 기념탑’도 있습니다. 

대한민국의 국부이신 이승만 대통령은 1923년, ‘공산주의 당부당’ 이라는 글을 통해 ‘공산주의는 죽음의 바이러스’이며 ‘끝까지 싸워야 한다’고 선포하셨습니다. 적그리스도 세력인 일본제국주의 및 국제공산주의 세력과 싸우는 과정 속에서 하나님은 미국과 유엔을 통해 1948년에 대한민국을 만들어 주셨습니다. 하나님께서 1923년에는 청년 이승만을 통해 ‘사탄의 자식들’인 국제공산주의 세력들과 싸울 것을 전 세계에 명령하셨고, 1950년에는 맥아더 장군을 통해서 국제공산주의 세력들을 쓸어내셨습니다.  

2020년, 지금은 하나님께서 트럼프 대통령, 당신을 선택하셨습니다. 국제공산주의 세력들과 싸우기 위해서 선택받은 한국인들과 함께 북한과 중국이 가까운 인천, ‘자유의 공원’내, 맥아더장군 동상 앞에서 국제공산주의 세력들에게 ‘하나님의 말씀’을 선포하기를 기다리고 계십니다. 





2017년 11월 8일, 한국 국회연설을 통해서 트럼프 대통령님께서 이렇게 말씀하였습니다.

미국 군인들은 나치즘, 제국주의, 공산주의, 테러와의 싸움을 하면서 그들의 생명을 걸었습니다. 미국은 갈등이나 대치를 원치 않습니다. 하지만 결코 도망치지도 않을 것입니다. 역사에는 어리석게 미국의 결의를 시험하다 버림받은 체제들이 많습니다. 미국의 힘, 결의를 의심하는 자는 우리의 과거를 보고 더 이상 의심치 말아야 합니다. 우리는 미국이나 동맹국이 협박 혹은 공격받는 것을 허용하지 않을 것입니다. 우리는 미국 도시들이 파괴 위협 받는 것을 허용치 않을 것입니다. 우리는 협박받지 않을 것입니다. 우리가 지키기 위해 싸우고 목숨을 걸었던 땅인 이곳에서 최악의 잔혹이 반복되도록 하지 않을 것입니다.

이 말씀을 ‘자유의 공원’에서 중국과 북한을 보고 한 번 더 해 주십시오. 중국과 북한 그리고  대한민국과 미국에 뿌리 내리고 있는 국제공산주의 세력들은 트럼트 대통령님의 이 위대한 연설을 농담으로 생각하고 있습니다. 이들에게 본 때를 보여 주시기 바랍니다.

한국내 국제공산주의 세력들은 맥아더장군 동상을 끌어내리기 위해서 많은 테러를 가하고 있지만, 자유를 사랑하는 한국인들이 이를 막아내고 있습니다. 트럼프 대통령께서 국제공산주의 세력들을 향해 ‘자유의 파도’를 일으키는 연설을 하신다면 중국과 북한에 뿌리를 두고서 한국과 미국까지 뻗어있는 국제공산주의 세력들은 무서워서 벌벌 떨다가 ‘지옥의 불구덩’으로 떨어지게 될 것입니다. 

우리의 싸움은 ‘혈(血과) 육신(肉身)‘의 싸움이 아니라, ‘영적전쟁(Spiritual warfare)’입니다. 

1857년 9월 23일, 맨하탄 Fulton 교회에서 ‘예레미이 렌피어(Jeremiah Lanphear )’란 한 청년이 “하나님, 제가 무엇을 하기를 원하십니까?”라고 기도를 했습니다. 처음에 6명으로 시작된 기도회의 참가자 수가 기도회가 거듭될수록 20명, 40명 이렇게 늘어났고, 전 미국으로 퍼져 미국에서 ‘영적대각성운동(Spiritual great awakening)’이 일어나게 되었습니다. 

4년 뒤인 1861년, 이 기도회 때문에 미국에서 ‘노예해방전쟁’이 일어났고, 노예들에게 하나님께서 주신 ‘인권’을 되찾아준 미국은 전 세계에서 존경받는 국가가 되었습니다. 그리고 ‘하나님의 축복’으로 남과 북으로 분열될 뻔 했었던 미국은 다시 하나가 되었습니다. 

그 뿐만 아니라, 미국의 수많은 젊은 엘리트 청년들이 미국의 문화와 ‘하나님의 말씀’을 갖고서 전 세계로 나갔는데, 그들이 한반도에 들어와서 세운 ‘하나님의 나라’가 바로 ‘대한민국’입니다. 

트럼프 대통령께서 인천, ‘자유의 공원’에서 ‘예레미이 렌피어(Jeremiah Lanphear)’처럼 기도하신다면 하나님께서 당신의 기도에 응답하시어 국제공산주의 세력들을 박멸해주실 것입니다. 하나님은 당신의 기도를 기다리고 계십니다. 


                            ( 미국인들에게 보내는 감사의 편지(1.한국어/2.ENGLISH) )


전 세계에서 가장 존경받는 대통령이 될 도널드 트럼프  

미국에서 가장 존경받은 대통령인, 로널드 레이건 대통령은 1987년 6월 12일, 서독의 브란덴부르크 문 앞에 서서 서베를린 시민들에게 ‘이 장벽을 무너뜨리세요’(Tear down this wall!)라고 유명한 연설을 하였습니다. 그는 이렇게 말했습니다.

내가 조금 전 독일 통일의 상징인 국회의사당에서 밖을 내다보았을 때, 나는 젊은 베를린 시민이 스프레이 페인트로 조악하게 벽에 쓴 듯한 글을 보았습니다. “이 벽은 무너질 것이다. 믿음은 현실이 된다.” 그렇습니다. 유럽 전역에서 이 장벽이 무너질 것입니다. (전체주의 세계는) 믿음을 이길 수 없고, 진실을 이길 수 없고, 자유를 이길 수 없기 때문입니다.

그 다음 해인 1988년 9월 17일, 대한민국에서 ‘88서울올림픽’을 개최하자, 동구권 국가들이 소련에서 떨어져 나갔고, 1989년부터 북한이 무너지기 시작했으며, 1991년 12월 26일 ‘악의 제국’ 소련이 해체되었습니다. 하나님께서 자유를 사랑하는 미국인들과 레이건 대통령의 간절한 기도를 들어주시고 ‘크리스마스의 선물’을 주신 것입니다. 

트럼프 대통령님께서 이번에 ‘자유의 공원’에서 하나님께 기도드린다면 또 다시 ‘크리스마스의 선물’을 주실 것이라 모든 한국민들은 확신합니다. 트럼프 대통령께서 행사에 참석하신다면 당신의 대통령 재선을 위해서 매일 밤과 낮으로 기도한 한국민들에게도 매우 큰 ‘크리스마스의 선물’이 될 것입니다.

트럼프 대통령께서 국제공산주의 세력들을 물리치고 전 인류에게 자유를 선물하게 해 달라고 인천상륙작전이 있었던 인천, ‘자유의 공원’에서 하나님께 기도하신다면 하나님께서 당신의 그 기도를 들어 주시어 중국과 북한을 지배하고 있는 국제공산주의 세력들을 멸망시키실 것입니다.

성공확률이 1/5,000 밖에 되지 않아 모두가 반대했었던 ‘인천상륙작전’을 하나님께서 한국인들과 맥아더장군의 기도를 들어주시어 성공시켜 주셨습니다. 트럼프 대통령님의 꿈은 이루어질 것이고 당신은 전 세계에서 로널드 레이건 대통령보다 더 존경받는 대통령이 될 것입니다. 이미 하나님께서는 모든 것을 정해 놓으셨습니다. 

국제공산주의 세력들에 의해 고통 받고 있는 북한주민, 홍콩주민, 몽골주민, 신장위구르주민, 티벳주민, 선량한 중국인, 대만인, 한국인, 미국인 및 전세계 언론과 역사학자들은 당신을 자유진영을 구한 제2의 맥아더장군으로 역사에 기록할 것입니다. 이번 행사는 북한과 중국이라는 국제공산주의 세력들의 한복판에 ‘하나님의 군대’가 상륙하는 ‘제2의 인천상륙작전’이 될 것입니다.

중국과 북한은 트럼트 대통령께서 선포하신 ‘하나님의 말씀’에 놀라 무너지게 될 것이며, 동아시아에서 시작된 ‘자유의 고속도로’는 중앙아시아를 넘어 중동, 러시아, 유럽으로 이어지게 될 것입니다. 하나님께서는 당신이 인간의 건물을 짓는 것보다, ‘자유의 고속도로’를 건설하는 것을 더 기뻐하실 것입니다. 하나님께서 기다리고 계시니 기쁘게 해 드리시기 바랍니다.




‘한미혈맹(KOR-USA Alliance in Blood)’은 ‘하나님의 선물’  

하나님께서는 사탄과의 마지막 전쟁을 대비해서 보잘 것 없었던 대한민국과 세계 최강대국이었던 미국을 한 팀으로 묶어 주셨습니다. 하나님께서 맺어 놓으신 ‘한미혈맹’을 파괴하려는 자들은 누구든지 ‘지옥의 불구덩이’로 떨어지게 될 것입니다. 

인천상륙작전이 시작되기 전, 이승만 대통령과 한국민들은 부산 초량교회에 모여 15일 동안 밤과 낮을 가리지 않고 기도를 했고, 기도회가 끝난 후 3일 만에 인천상륙작전이 성공하였습니다. 인천상륙작전은 하나님과 함께 한 작전인데, 우리는 다시 하나님과 함께 중국과 북한의 공산주의자들을 무찌르고 고통 받는 인류를 구원하러 가고자 합니다. 저희들과 같이 가시지요. 

전 세계 사람들은 트럼프 대통령께서 건설할 ‘자유의 고속도로’를 기다리고 있습니다. 미국인들의 숭고한 희생정신을 우리는 잊지 않을 것이며, 지속적으로 전 세계에 알릴 것을 약속드립니다.


중공군 30만 명이 ‘하나님의 군대’를 공격하다 

한국전쟁 당시 미군, 영국군, 한국군은 국제공산주의 세력들로부터 고통 받고 있던 북한지역 주민들을 해방시키고, 하나님의 말씀과 자유를 전파하기 위하여 북한지역으로 진격하였습니다. 

그러나 ‘사탄의 세력’인 중공군은 ‘하나님의 군대’를 저지하기 위해서 1950년 10월 19일부터 비밀리에 18만 명이 한반도로 들어왔습니다. 그 후, 10월 25일 1차 공세를 통해 미군, 영국군, 한국군이 주축이 된 유엔군을 공격하였고, 2차 공세가 시작된 1950년 11월 25일에는 30개 사단의 중공군이 유엔군을 공격하였습니다. 1~2차 공세 동안 총 30만 명의 중공군이 유엔군을 공격하였습니다.

동부전선의 미 10군단과 미 제1해병사단은 북한의 임시수도인 ‘강계’를 점령하기 위해 한반도에서 가장 추운 함경북도 개마고원에 있는 장진호 방향으로 북상하고 있었는데, 미리 숨어있던 중공군 12개 사단에게 포위되어 부대가 전멸할 위기에 처하게 되었습니다.

지형도 모르고 기동하기조차 힘든 고원 산악지대인 ‘하갈우리’에서 유엔군들은 중공군에게 겹겹이 포위되었고, 밤이면 영하 30도 이하로 내려가는 혹독한 추위 속에서 많이 얼어 죽었습니다. 전투에서 사망한 미군보다 동사한 미군의 수가 더 많았습니다. 

철수 작전 중, ‘고토리’ 지역의 ‘황초령 고개’의 깊은 협곡에 설치되어 있던 교량이 5m 가량 파괴되어 있었는데, 눈보라가 치는 날씨 때문에 미 공군기가 공중에서 교량을 투하하는 것도 불가능하였습니다. 

이 때, 살아남은 미군들은 하나님께 좋은 날씨를 달라고 간절하게 밤새도록 기도하였는데, 하나님께서 그들의 간절한 기도를 들어주셨습니다. 그 때 기적이 나타났습니다. 눈보라가 멈추고 하늘이 맑은 날씨로 변하면서 하늘에 환한 별 하나가 ‘고토리’ 지역에 빛나기 시작하였습니다. 

곧바로 시작된 미 공군의 교량 공중 투하 작전은 성공하였고, 설치된 교량을 통해 미군은 중공군의 포위망을 벗어날 수 있게 되었습니다.




하나님께서 지켜주신 'MEREDITH VICTORY'호와 ‘크리스마스의 기적’

1950년 11월 27일부터 12월 11일까지 북한의 장진호에 포위되어 있던 미 10군단이 15일 동안 12만 명이 넘는 중공군 10사단의 포위망을 간신히 뚫고 128km 떨어진 흥남 항구까지 성공적으로 철수를 하게 되었습니다. 

리차드 케리 장군은 “하나님의 도우심으로 해병대원들이 중공군의 포위망을 뚫을 수 있었다‘고 말했습니다. 

1950년 12월 11일 21시까지 흥남항구로 철수가 마무리 되었는데, 영하 30도의 추위에서 10배가 넘는 중공군의 포위망을 뚫고 나온 미10군단 장병들 중 미 해병 4,500여 명이 전사하고 7,500 여명 동상을 입었습니다. 이 과정에서 875명의 한국군 카투사 부대원 대다수가 함께 전사하였습니다.

하나님께서 주신 자유를 사랑하고 고통 받는 북한 주민들에게 자유와 복음을 전파하기 위해 노력한 많은 유엔군들을 하나님께서 중공군의 공격으로부터 지켜주셨습니다.
중공군의 추격 속에서 1950년 12월 12일부터 한국군과 미군10만 5,000명, 차량 1만 7,500대, 군수품 35만 톤을 193척의 선박에 적재한 뒤, 후방지역인 ‘거제도’로 철수시키는 ‘흥남철수작전’이 시작됩니다. 이때, 국제공산주의 세력들과 맞서 싸우던 최소 20만 명 이상의 북한 주민들이 흥남부두로 몰려들었습니다.

미국의 위대한 에드워드 알몬드 장군(Edward Mallory "Ned" Almond)과 레너드 라루 선장(Leonard P. Larue)은 북한 주민들을 한 명이라도 더 살리기 위해서 모든 군수물자를 버리고 북한 주민들을 승선시키라고 명령합니다. 

그러나 약 10만여 명의 북한 주민들은 구조되었으나, 안타깝게도 구조되지 못한 나머지 북한 주민들은 공산치하에서 사느니 죽겠다며 차가운 바다에 뛰어들어 자살하였습니다. 또 살아남은 북한 주민들은 중공군과 북한공산군에 의해 학살되었습니다. 당시 일등항해사였던 제임스 로버트 러니(James Robert Lunney) 선생님은 미국에 아직 살아계시고 ‘한미혈맹’(KOR-USA Alliance in Blood)’의 상징이 되었습니다.

12월 22일, 마지막 배인 7,600톤급 화물선인 'MEREDITH VICTORY'호에 14,000명이 탑승하는 기적이 일어납니다. 'MEREDITH VICTORY'호는 군수물자들을 제외하고 탑승 정원이 총 60명에 불과한 화물선이었지만, 모든 군수물자들을 버리고 14,000명이 탑승한 것입니다.   

하나님의 보살핌 아래, 동해 바다의 거친 파도와 소련이 설치한 약 4,000개의 기뢰들을 뚫고서 3일 동안 항해하여 12월 25일에 거제도에 도착하는데, 14,000명이 탑승하여 14,005명이 하선하는 기적이 발생합니다. 

마실 물과 식량이 전혀 없었음에도 불구하고, 하나님께서는 단 한명도 죽지 않게 보살피신 것은 물론, ‘크리스마스 선물’로 5명의 새 생명을 보내 주셨습니다. 당시 미군들이 새 생명들의 이름을 지어주었습니다. 하나님께서 주신 새 생명들의 이름은 김치1, 김치2, 김치3, 김치4, 김치5입니다. 김치5는 아직 한국의 거제도에 살아있습니다.


참전용사였던 프레드 주니어는 훗날 다음과 같은 시를 남겼습니다.

“부디 잊지 말아주십시오. 한국을,
그리고 저 잊혀진 전쟁을!
우리가 알지 못했던 곳,
장진호 전투에서 사라져간 전사들을.
더러는 곧 숨을 거두었지만
많은 이들이 고통 속에 숨져가야 했습니다.
34대의 트럭에 실린 부상자와 죽어가는 이들,
다시 한 번 간절히 빕니다.
부디 잊지 말아주십시오.
한국과 그 잊혀진 전쟁을!“

프레드 주니어의 기도처럼 위대했던 1,789,000명의 미군과 모든 미국인들의 희생을 잊지 않고 그들의 용맹함을 기리고자 합니다. 또, ‘자유의 파도’를 일으켜 중국과 북한의 국제공산주의 세력들을 물리치고 고통 받는 인류를 구원하기 위해서, 성공률 1/5000에 불과한 ‘인천상륙작전’이라는 기적이 일어난 인천에 다시 모이고자 합니다. 

트럼프 대통령께서 맥아더장군 앞에서 ‘하나님의 말씀’을 중국과 북한을 장악한 ‘사탄’들에게 선포해 주십시오. 트럼프 대통령님 당신은 전 세계에서 로널드 레이건 대통령보다 더 위대한 대통령이 될 것입니다. 하나님께서 모든 것을 인천, ‘자유의 공원’에 준비해 두셨습니다. 

당신은 그냥 이 자리에 서 있기만 하면 됩니다. 나머지는 하나님께서 다 하실 것입니다.

하나님은 미국과 한국이 반드시 함께 하기를 원하십니다.

미국은 1882년 5월 22일 체결한 ‘조미수호통상조약(Treaty of Peace, Amity, Commerce and Navigation, United States–Korea Treaty of 1882)’을 1905년 7월 29일에 일본과 ‘태프트-가쓰라 협정(Taft–Katsura secret agreement)을 맺으면서 일방적으로 파기하고, 일본이 한반도를 집어삼키도록 방치하습니다. 

그 뒤로, ‘제1차세계대전’, ‘제2차세계대전’과 ‘태평양전쟁’이 발생하였습니다, 또 1949년 주한미군이 한국에서 철수하자, 1년 뒤인 1950년 6월 25일에 ‘한국전쟁’이 발생하여 133,996명의 미국 청년들이 전사, 부상, 실종, 포로가 되는 등의 막대한 피해를 입었고 670억 달러를 전쟁비용으로 지출하였습니다.

하나님께서 미국이 한국전쟁 중에 또 한국을 버리고 가려고 하자, 미국인들이 또 고통을 당할까봐 걱정하시어 당대 세계 최고의 석학이자, 반공지도자였던 이승만 대통령을 통해서 ‘한미상호방위조약(Mutual Defense Treaty between the Republic of Korea and the United States of America)’을 맺도록 하셨습니다. 

‘한미상호방위조약’은 하나님께서 모든 한국인들과 미국인들에게 주신 ‘크리스마스 선물’입니다. 

따라서 ‘한미혈맹(KOR-USA Alliance in Blood)’은 사람의 힘으로 파기할 수 없는 것입니다. ‘한미혈맹(KOR-USA Alliance in Blood)’을 파괴하려는 모든 ‘사탄의 자식’들은 지옥의 불구덩이로 떨어지게 될 것입니다. 사탄을 지옥으로 보내는 마지막 임무를 하나님께서 트럼프 대통령께 맡기셨습니다.  

하나님께 트럼프 대통령님과 모든 미국인들에게 무한한 축복을 내려 주시기를 기도 드리겠습니다.

 인천에서 기다리겠습니다! 메리 크리스마스! 


                                                    2020년 10월 7일 

 
                                                                       ‘한미혈맹의 상징’ 
                                                               장진호전투주년기념사업회


                         (영상제작 : 글로벌디펜스뉴스 & 한미역사문화연구원)

                                                             < 영  문 >
 
'The Symbol of the ROK-US Blood Alliance'
The 70th Anniversary of the Battle of Chosin Reservoir Committee
Seoul, Republic of Korea
October 7, 2020
President Donald J. Trump,
The White House
1600 Pennsylvania Avenue, NW
Washington, D.C., 20500

Dear Mr. President,
Your Excellency, we are ordinary citizens of Korea who strive to strengthen the ROKUS alliance even more by honoring the noble spirit of sacrifice of Americans and educating
future generations with historical facts. We are planning to hold an event on December 11,
2020, at 11 am, in front of the statue of General MacArthur in Freedom Park in Incheon, South Korea. 

This event will commemorate the 'Hungnam Evacuation' also known as the 'Miracle of Christmas' when US Marines and South Korean troops fought against 300,000 Chinese troops
70 years ago in the Battle of Chosin Reservoir and also to commemorate the 'Meredith Victory' when over than 100,000 North Koreans escaped to try to find freedom through Geoje Island.

As you know, General MacArthur is a hero who saved the free world from the invasion of
international communist forces by successfully completing the Incheon Landing Operation,
which had a probability of success of only 1/5,000 during the Korean War. There is also the
'The Korea-USA Centennial Monument' in the Incheon 'Freedom Park.' 

President Trump, we believe that you are the hero who is today saving the free world from communism and therefore we want to invite you to be the speaker at this event. Your second term in office will be a beacon of great hope for the people of all free nations under the threat from Russia, Iran, China and North Korea. It is God's command to eradicate the forces of international communism and we believe you are the chosen leader for this fight. It would be the highest honor if you attend this event during your second term as the leader of the Free World.

We, the Korean people, pray that God will grant unlimited blessings to President Trump and all Americans. We look forward to your response and wish you good health. 

Most Respectfully, 'The Symbol of the ROK-US Blood Alliance' 
The 70th Anniversary of the Battle of Chosin Reservoir Committee
Attachment: 1. An Invitation to President Donald Trump for the
'Christmas Miracle: The 70th Anniversary of the Battle of Chosin Reservoir
ATTACHMENT. 1.
An Invitation to President Donald Trump for the
'Christmas Miracle: The 70th Anniversary of the Battle of Chosin Reservoir



On December 11, 2020, at 11:00 am, <The Miracle of Christmas: The 70th Anniversary
Ceremony of the Battle of Chosin Reservoir> will be held in Incheon.

President Trump's second term in office will be a beacon of great hope for the people of all free nations under the threat from Russia, Iran, China and North Korea. It is God's command to eradicate the forces of international communism.

Koreans are always grateful to the 4,300 great American, British, Australian and Canadian
missionaries sent by God to save the peninsula which had been captured by Satan in the 20th
Century.

In addition, 1,789,000 US soldiers participated in the Korean War every year between 1950
and 1953, and 54,246 young souls returned to God's arms. For this reason, many Koreans feel
the pain as much as if our own children had been killed.

We send out a message of gratitude to all Americans for allowing the US troops to defend the Republic of Korea and for allowing $67 billion in US taxes to be used to restore the destroyed Korea. Shortly after the Korean War, churches in the United States sent a huge amount of aid supplies to save the suffering “children of God” in Korea where everything had been destroyed. For this, we thank you again to all the church officials in the United States. 

We are ordinary citizens of Korea who strive to strengthen the ROK-US alliance even more by
honoring the noble spirit of sacrifice of Americans and educating future generations with
historical facts. 

We are planning to hold an event on December 11, 2020, at 11 am, in front of the statue of
General MacArthur in Freedom Park in Incheon, South Korea. 

This event will commemorate the 'Hungnam Evacuation' also known as the 'Miracle of Christmas' when US Marines and South Korean troops fought against 300,000 Chinese troops 70 years ago in the Battle of Chosin Reservoir and also to commemorate the 'Meredith Victory' when over than 100,000 North Koreans escaped to try to find freedom through Geoje Island.

General MacArthur is a hero who saved the free world from the invasion of international
communist forces by successfully completing the Incheon Landing Operation, which had a
probability of success of only 1/5,000 during the Korean War. There is also the 'The KoreaUSA Centennial Monument' in the Incheon 'Freedom Park.'

The first President Syngman Rhee, the national father of the Republic of Korea, studied at
George Washington University and Harvard University in the United States as a young man,
and received his PhD from Princeton University in 1910. In 1923, he proclaimed, "Communism
is a virus of death," that "we must fight to the end," in his paper titled "Communist Party."

Amidst the war between Dr. Syngman Rhee and the Koreans against the anti-Christ forces of
Japanese imperialism and international communism, God created a country called “Korea” in
1948 through the United States and the United Nations. God also tried to stop the invasion of
international communism through General MacArthur in the 1950 Korean War. God has chosen you, President Trump for December 11th 2020!

Now, God is waiting for you, President Trump to proclaim the “word of God” to the
international communist forces, in front of the statue of General MacArthur in the “Freedom
Park” in Incheon, near China and North Korea!


On November 8th, 2017, Your Excellency said in a speech to the National Assembly in South Korea: 

“America’s men and women in uniform have given their lives in the fight against Nazism, imperialism, Communism and terrorism. 

America does not seek conflict or confrontation, but we will never run from it. History is filled with discarded regimes that have foolishly tested America’s resolve.

Anyone who doubts the strength or determination of the United States should look to our past, and you will doubt it no longer. We will not permit America or our allies to be blackmailed or attacked. We will not allow American cities to be threatened with destruction. 

We will not be intimidated. And we will not let the worst atrocities in history be repeated here, on this ground, we fought and died so hard to secure.”

The citizens of the Republic of Korea eagerly wait for President Trump's speech to be delivered to China and North Korea once more at 11 am at the 'Freedom Park' on December 11, 2020.

International Communist forces, now active in China and North Korea, as well as the United
States and South Korea, only see President Trump's great speech as a “joke.” We hope President Trump will show them the truth.

International communist forces in South Korea are devoted to committing terror to destroy the statue of General MacArthur, but freedom-loving Koreans are determined to stop it. On
December 11th, if President Trump gives a speech that causes a 'wave of freedom' to the
international communist forces, the international communist forces rooted in China and North
Korea and extending to South Korea and the United States will all tremble in fear and 'fall into
the fire pits of hell.'

Our fight is not against 'blood and flesh' but of a spiritual warfare.

On September 23, 1857, at the Fulton Church in Manhattan, a young man named Jeremiah
Lanphear prayed, "God, what do you want me to do?" The number of participants of the prayer

meeting, which started with 6 people, increased to 20 and 40 as the prayer meeting continued, and the ‘Spiritual great awakening’ took place in the United States.

Four years later, in 1861, thanks to this prayer meeting, the civil war to liberate the slaves broke out in the United States, and the United States, which restored the “human rights” that God had given to slaves, became the most respected country in the world. And the United States, which had almost been divided into North and South, through “God's blessing,” became one again.

In addition, countless young elite youths in the United States went out to the world with “God’s Word,” and the Republic of Korea is the “Kingdom of God’s Word” that they established on the Korean Peninsula.

If President Trump prays like Jeremiah Lanphear in Incheon Freedom Park, God will answer
your prayers and eradicate the international communist forces. God is waiting for your prayers!


President Donald Trump will be the most respected President in the world President 

Ronald Reagan, the revered president of the United States, stood at the Brandenburg 

Gate in West Germany on June 12, 1987, and gave a famous speech to the citizens of West Berlin, “Tear down this wall!” His speech, which changed the history of the world, was directed to the Soviet Union at the time.

As I looked out a moment ago from the Reichstag, that embodiment of German unity, I noticed words crudely spray-painted upon the wall, perhaps by a young Berliner, “This wall will fall.

Beliefs become reality.” Yes, across Europe, this wall will fall. For it cannot withstand faith;
it cannot withstand truth. The wall cannot withstand freedom.
(President Ronald Reagan's Speech on June 12, 1987)

The following year, on September 17, 1988, after the '88 Seoul Olympics' was held in South
Korea, Eastern Bloc countries were separated from the Soviet Union, and on December 26,
1991 the 'Evil Empire' of the Soviet Communist Party was dissolved. God listened to freedomloving Americans and President Reagan's earnest prayers and gave them a “Christmas gift.”

If you, Your Excellency attend the event on December 11th, it will be a great “Christmas gift”
for Koreans who pray every night and day for your presidential re-election. And if President
Trump prays earnestly at Incheon Freedom Park, all Koreans are convinced that God will once
again give a “miracle Christmas gift.”

If you pray to God at the 'Freedom Park' in Incheon, where there was a miraculous landing
operation that defeated the international communist forces 70 years ago, it is sure that God will listen to your prayers and rule over China and North Korea. He will destroy the existing
international communist forces.

Just as God listened to the prayers of all of us Koreans and General MacArthur in the 'Incheon
Landing Operation', which had been opposed because the probability of success was only
1/5,000, God will listen to President Trump's prayer on December 11th. If you can destroy the
communist forces in China and North Korea, you will remain in history as the great president
who saved all mankind.

Your great dreams will come true! God has already set everything!

The event on December 11th will be the “2nd Incheon Landing Operation” in which the “God's Army” lands in the middle of the international communist forces of North Korea and China. 

China and North Korea will be surprised by the “word of God” proclaimed by President Trump, and the “freedom highway” that began in East Asia will extend beyond Central Asia to the Middle East, Russia, and Europe.

God will be more delighted for you to build the “freedom highway” than for you to build
buildings for humans. God is waiting for this to succeed. I want you to please God.
The ‘ROK-USA Blood Alliance’ is 'God's Gift'

In preparation for the last war against Satan, God has united the insignificant Korea and the
world's most powerful United States into one team. No one can freely dismantle the “ROK-US
blood alliance” that God has established.

Before the start of the Incheon Landing Operation, President Syngman Rhee and the Korean
people gathered at Choryang Church in Busan to pray all day and night. The Incheon landing
operation succeeded in 3 days after the prayer meeting was over. The Incheon Landing
Operation is an operation done by God.

We will go again with God to defeat the communists in China and North Korea and save the
suffering humanity. Honorable President Trump, come with us!

People around the world are waiting for the “freedom highway” that you, Your Excellency,
will build. We will not forget the noble spirit of sacrifice of Americans, and we promise to
continue to let it known to the world.


300,000 Chinese soldiers attack "God's Army"

During the Korean War 70 years ago, the US, British, and South Korean troops advanced to
the North Korean region to liberate the North Koreans who were suffering from international
communist forces in order to spread God's Word and freedom.

However, from October 19, 1950, the Chinese Army, the “power of Satan,” secretly entered
the Korean peninsula to stop the “Army of God.” After that, on October 25, the United Nations forces made up of the US, British, and Korean forces were attacked, through the first offensive, and on November 25, 1950, when the second offensive began, Chinese troops of 30 divisions attacked the UN forces. During the first and second offensives, a total of 300,000 Chinese soldiers attacked the UN forces.

While the US 10th Corps and the US 1st Marine Division were heading North toward Ganggye, the temporary capital of North Korea, they were besieged by 12 Chinese military divisions that were hiding in the Kaema Plateau in North Hamgyong Province, the coldest part of the Korean Peninsula and the unit was on the verge of annihilation.

In the Hagaluri, a highland mountainous region where it is difficult to manoeuvre without
knowing the topography, the UN forces were surrounded by the Chinese Communist forces,
and many froze to death in the severe cold that went below minus 30 degrees at night. There
were more US soldiers who froze to death than the number who died in battle.

During the withdrawal operation, the bridge installed in the deep gorge of the Funchilin Pass
in the Koto-ri area was destroyed for about 5m. Due to the blizzard weather, it was impossible
for the US Air Force to drop the bridge from the air.

At this time, the surviving American soldiers prayed earnestly to God for good weather, and
God answered their prayers. Then a miracle happened. As the blizzard stopped and the sky
turned into clear weather, a bright star in the sky began to shine in the Koto-ri area.

The U.S. Air Force's bridge airdrop operation, which started immediately, was successful, and
the installed bridge allowed the U.S. military to escape the Chinese army's siege.

The 'Meredith Victory' and 'Christmas Miracle' given by God Between November 27 to December 11, 1950, the US 10th Corps, which had been besieged in the North Korean Chosin Reservoir, broke through the siege of more than 120,000 Chinese 10th Divisions in 15 days and successfully withdrew to the port of Hungnam, 128km away.

It was at this point that General Richard Carey said, "With God's help, the Marines were able
to break through the Chinese siege." By 21:00 on December 11, 1950, the withdrawal to the North Korean port of Hungnam was completed. Among the soldiers of the US 10th Corps who broke through the siege of the Chinese Army in the cold of -30 degrees Celsius, more than 4,500 US Marines were killed and 7,500 were injured. In the process, most of the 875 Korean KATUSA Soldiers were killed.

In the pursuit of the Chinese Army, from December 12, 1950, as 105,000 South Korean and
US soldiers, 17,500 vehicles, and 350,000 tons of military supplies were loaded onto 193 ships,
and then withdrawn to Geoje Island, a region in the back of South Korea the Hungnam
Evacuation began. At this time, at least 200,000 North Koreans who fought against the
international communist forces flocked to the Hungnam Port to go to South Korea in search of freedom.

America's great General Edward Mallory "Ned" Almond and Captain Leonard P. Larue ordered
that all North Korean lives be saved and commanded that munitions be abandoned in order to save even one more North Korean life.
A
t that time, 100,000 North Koreans were rescued, but unfortunately, the North Koreans who
could not be rescued jumped into the cold sea, saying that they would rather die than live under communist rule.

James Robert Lunney, who was the number one naval officer at the time, is still alive in the
United States and has become a symbol of the “ROK-US Blood Alliance.”

On December 22nd, a miracle took place through the last ship as the 7,600-ton cargo ship SS
Meredith Victory boarded 14,000 people. The SS Meredith Victory was a cargo ship with a
total capacity of only 60 people excluding military supplies, but instead dumped all military
supplies into the sea and 14,000 North Koreans were aboard.

Under God's care, he sailed for three days through the rough waves of the East Sea and through 4,000 mines installed by the Soviet Union, and arrived in Geoje Island on December 25th. A miracle occurred, with 14,000 people on board at first and 14,005 people disembarking three days later.

Even though there was no water or food to drink, God not only cared for every single person's life, but also gave five new lives to be born in the 'Meredith Victory' as a 'Christmas gift.' At that time, the American soldiers gave names to new lives. The names of the new lives that God gave are Kimchi 1, Kimchi 2, Kimchi 3, Kimchi 4, and Kimchi 5. Kimchi 5 is still alive in
Geoje Island, Korea.


Fred Jr., a veteran, later wrote the following poem:

"Please do not forget. Korea,
And that forgotten war!
The place we didn't know,
The warriors who disappeared from the Battle of Chosin Reservoir
Some died soon
Many had to hide in pain.
The wounded and dying in 34 trucks,
I wish you once again.
Please do not forget.
The forgotten war with Korea!"


We want to celebrate the bravery and remember the sacrifices of the 1,789,000 American
soldiers and all soldiers who were as great as was prayed by Fred Jr.

We want to gather again at Incheon 'Freedom Park', where the miracle landing operation
successfully happened 70 years ago in order to create a 'wave of freedom' to defeat international communist forces in China and North Korea and save suffering humanity.
President Trump, please proclaim the “word of God” to the "satans" who rule China and North Korea in front of the statue of General MacArthur! God has already prepared everything in Incheon Freedom Park!

God wants the United States and South Korea to be together.

God made the “Mutual Defense Treaty between the Republic of Korea and the United States
of America” through President Syngman Rhee, who was the great anti-communist leader
during the Korean War.

The ROK-US Mutual Defense Treaty is a Christmas gift given by God to all Koreans and
Americans. Therefore, the ROK-US Blood Alliance cannot be destroyed by human strength.
All “Satan’s children” who try to destroy the “ROK-US Blood Alliance” will fall into the fire
of hell. God entrusted President Trump with the final task of sending Satan to Hell.

We, the Korean people, pray that God will grant unlimited blessings to President Trump and
all Americans. 

Honorable President Donald Trump,

We will be waiting for you in Incheon Freedom Park.

Merry Christmas!

                                               October 2020

'The Symbol of the ROK-US Blood Alliance'
The 70th Anniversary of the Battle of Chosin Reservoir Committee


배너
배너

관련기사

배너



정치/국방


이춘근의 국제정치